Servicii

Analiza financiara

  • Instrumente ale analizei financiare:
  • Bilantul contabil;
  • Bilantul functional;
  • Contul de profit si pierdere;
  • Soldurile intermediare de gestiune;
  • Tabloul fluxurilor de finantare.

Indicatori folositi de analiza financiara:

  • Lichiditatea;
  • Solvabilitatea;
  • Gradul de indatorare;
  • Viteza de rotatie a activelor circulante;
  • Indicatorii de performanta ai contului de profit si pierdere;
  • Indicatorii de rentabilitate;
  • Indicatorii de risc financiar.

Elemente de analiza financiara:

  • Analiza structurilor financiare;
  • Analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului;
  • Analiza datoriilor si creantelor;
  • Analiza capitalurilor si a imobilizarilor;
  • Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli.

Consultanta fiscala

Consultanta fiscala acopera toate aspectele importante pentru o buna desfasurare a activitatii unei firme cum ar fi:

  • Intocmirea contestatiilor de orice fel (impotriva proceselor verbale de control, etc.);
  • Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import-export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii internationale;
  • Identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile firmei dvs.;
  • Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale;
  • Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc;
  • Analiza si solutionarea problemelor specifice legate de armonizarea cu legislatia UE;
  • Analiza si solutionarea problemelor de repatriere a profitului, solutii fiscale de maximizare a investitiilor;
  • Planificare in domeniul taxelor.

Asiguram consultanta fiscala necesara pentru micsorarea fiscalitatii, punandu-va la curent cu toate variantele pe care legea le permite pentru cresterea profitului pentru urmatoarele categorii de impozite:

  • Impozitul pe profit
  • Impozitul pe venit
  • Impozitul pe veniturile obtinute in Romania de nerezidenti
  • Impozitul pe cladiri si teren, taxa asupra mijloacelor de transport, alte impozite si taxe locale;
  • Taxa pe valoarea adaugata

Contabilitate de gestiune

  • Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
  • Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;
  • Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
  • Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.

Salarizare si resurse umane

  • Intocmirea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale;
  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
  • Intocmirea adeverintelor de salariu;
  • Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
  • Intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal;
  • Consultanta privind salarizarea;
  • Completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca.
  • Intocmirea statelor de plata;
  • Depunerea declaratiilor rectificative;
  • Calculul concediilor si evidenta concediilor medicale, concediilor de odihna si concediilor de maternitate;
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
  • Intocmirea fisierelor pentru banci;
  • Calculul impozitelor pe salarii;
  • Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale, comisionului pentru carti de munca, asigurari pentru somaj;
  • Intocmirea dosarelor de personal.

Contabilitatea primara include:

  • contabilitatea registrului de casa;
  • contabilitatea notelor de intrare-receptie ;
  • inregistrarea deconturilor de cheltuieli;
  • inregistrarea facturilor emise de catre client;
  • inregistrarea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
  • completarea de ordine de plata, foi de varsamant;
  • intocmirea de state de plata, pontaje;
  • completarea registrului de evidenta a salariatilor (REVISAL) etc.

Expertiza contabila

  • Expertiza contabila amiabila;
  • Activitate de cenzorat;
  • Raportare semestriala;
  • Situatie financiara anuala simplificata;
  • Verificarea si certificarea bilantului contabil.

Serviciile de infiintare societati comerciale

  • Asistenta la infiintarea companiei, prin acordarea de consultanta in vederea alegerii unei solutii optime din punct de vedere fiscal si contabil;
  • Intocmirea/depunerea documentatiei pentru infiintarea societatii la ONRC;
  • programarea pentru semnarea actelor la ONRC;
  • consultanta, ulterioara infiintarii, cu privire la procedurile de inregistrare fiscala a societatii comerciale la organul fiscal teritorial;
  • efectuarea de modificari, la ONRC, legate de actele societatii.