Analiza financiara
- Instrumente ale analizei financiare:
- Bilantul contabil;
- Bilantul functional;
- Contul de profit si pierdere;
- Soldurile intermediare de gestiune;
- Tabloul fluxurilor de finantare.
Indicatori folositi de analiza financiara:
- Lichiditatea;
- Solvabilitatea;
- Gradul de indatorare;
- Viteza de rotatie a activelor circulante;
- Indicatorii de performanta ai contului de profit si pierdere;
- Indicatorii de rentabilitate;
- Indicatorii de risc financiar.
Elemente de analiza financiara:
- Analiza structurilor financiare;
- Analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului;
- Analiza datoriilor si creantelor;
- Analiza capitalurilor si a imobilizarilor;
- Întocmirea bugetului de venituri si cheltuieli.
Consultanta fiscala
Consultanta fiscala acopera toate aspectele importante pentru o buna desfasurare a activitatii unei firme cum ar fi:
- Intocmirea contestatiilor de orice fel (impotriva proceselor verbale de control, etc.);
- Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import-export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii internationale;
- Identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile firmei dvs.;
- Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale;
- Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc;
- Analiza si solutionarea problemelor specifice legate de armonizarea cu legislatia UE;
- Analiza si solutionarea problemelor de repatriere a profitului, solutii fiscale de maximizare a investitiilor;
- Planificare in domeniul taxelor.
Asiguram consultanta fiscala necesara pentru micsorarea fiscalitatii, punandu-va la curent cu toate variantele pe care legea le permite pentru cresterea profitului pentru urmatoarele categorii de impozite:
- Impozitul pe profit
- Impozitul pe venit
- Impozitul pe veniturile obtinute in Romania de nerezidenti
- Impozitul pe cladiri si teren, taxa asupra mijloacelor de transport, alte impozite si taxe locale;
- Taxa pe valoarea adaugata
Contabilitate de gestiune
- Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
- Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice;
- Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
- Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii.
Salarizare si resurse umane
- Intocmirea contractelor individuale de munca si a actelor aditionale;
- Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
- Intocmirea adeverintelor de salariu;
- Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
- Intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal;
- Consultanta privind salarizarea;
- Completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca.
- Intocmirea statelor de plata;
- Depunerea declaratiilor rectificative;
- Calculul concediilor si evidenta concediilor medicale, concediilor de odihna si concediilor de maternitate;
- Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
- Intocmirea fisierelor pentru banci;
- Calculul impozitelor pe salarii;
- Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale, comisionului pentru carti de munca, asigurari pentru somaj;
- Intocmirea dosarelor de personal.
Contabilitatea primara include:
- contabilitatea registrului de casa;
- contabilitatea notelor de intrare-receptie ;
- inregistrarea deconturilor de cheltuieli;
- inregistrarea facturilor emise de catre client;
- inregistrarea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
- completarea de ordine de plata, foi de varsamant;
- intocmirea de state de plata, pontaje;
- completarea registrului de evidenta a salariatilor (REVISAL) etc.
Expertiza contabila
- Expertiza contabila amiabila;
- Activitate de cenzorat;
- Raportare semestriala;
- Situatie financiara anuala simplificata;
- Verificarea si certificarea bilantului contabil.
Serviciile de infiintare societati comerciale
- Asistenta la infiintarea companiei, prin acordarea de consultanta in vederea alegerii unei solutii optime din punct de vedere fiscal si contabil;
- Intocmirea/depunerea documentatiei pentru infiintarea societatii la ONRC;
- programarea pentru semnarea actelor la ONRC;
- consultanta, ulterioara infiintarii, cu privire la procedurile de inregistrare fiscala a societatii comerciale la organul fiscal teritorial;
- efectuarea de modificari, la ONRC, legate de actele societatii.